Ressources humaines & carrières

(en français ci-dessous)

SNSF Starting Grants 2023

More information here

Dean’s office application deadline for SNSF Starting Grants 2023 : 3 October 2022

Call SNF: 1 November 2022 – 1 February 2023

All applicants seeking support for a career development grant from a department within the Faculty of medicine will have to be evaluated by the CEPIC Commission.

Applicants should send their application to their Department Head (cover letter, CV and publication list in SNF format, one page research project). Department Heads will send their selection to ComEPIC(at)unige.ch.

The decision will be reached based on the scientific quality, and in line with the strategic plan of the host department. The evaluation will include an audition by the CEPIC Commission.

For additional information, please contact: ComEPIC(at)unige.ch

Faculty internal selection process

Internal Selection Process 1

Internal Selection Process 2Internal Selection Process 3

SNSF Starting Grants 2023

Plus d'information ici

Délai de soumission au Décanat des candidatures pour le SNSF Starting Grants 2023 : 3 octobre 2022

Mise au concours FNS : du 1er novembre 2022 au 1er février 2023

Tous/tes les candidat-es sollicitant une bourse de développement de carrière d'un département de la Faculté de médecine doivent au préalable être évalué-es par la Commission CEPIC (Evaluation Précédant les soumissions aux Instruments de Carrière).

Les candidat-es doivent envoyer leur candidature à leur-e chef-fe de département (lettre de motivation, CV et liste de publications au format FNS, projet de recherche d'une page). Les chef-fes de département enverront leur sélection à ComEPIC(at)unige.ch.

La décision sera prise sur la base de la qualité scientifique, et en accord avec le plan stratégique du département d'accueil. L'évaluation comprendra une audition par la Commission CEPIC.

Pour plus d'information, merci de contacter: ComEPIC(at)unige.ch

Processus de sélection de la Faculté de médecine

Se référer à "Faculty internal selection process"

ERC Starting Grant